2011 ska bli mitt år!

Detta året ska bli mitt år har en massa jag vill göra och ska göra och nu jävlar ska det bli av!

En ev ny tatuering tänker fortfarande :P
Bli helt i grym form för göteborgsvarvet.
Jobba en massa och resa och njuta av mitt sista sommarlov:)
Och umgås med familjen mer!<3

Bra tag sedan jag bloggade..

Julen firades i Karlskrona med Mami , Pappi och Pierres mamma och hans lillasyster. Och katterna och Patricias lilla hund bessie. Var en lugn och härlig jul precis som det ska vara, och att alla kunde komma upp trots snöstormar och allt vad vädret bjöd på då var helt otroligt.
Fina julklappar fick vi både jag och Pierre tack så mycket allihopa igen! <3

På juldagen åkte vi ner till Skåne tillsammans med mamma och pappa. Det tog 4 tim att köra ner vara jätte dåliga vägar så halt ute men hem kom vi :)
Och katterna överlevde , Sigge mjaua i 1½ tim av totalt 4 den orka han inte mer och sov. Tessi låg i mitt knä och mammas knä hela vägen hon är mer lugn.

I mellan dagarna har jag jobbat lite sen bara tagit det lugnt och sprungit på mellandagsrea myst med vänner & familj.

Nyår firades hos Filippai Förslöv med goda vänner och mat och en massa spel och god dricka. Pierre var också med vårt första nyår tillsammans:) Var jätte trevligt!!!

Nedanför är lite bilder från nyår:)

Imorgon ska jag få träffa min brandman brännan :) Yes min fina vän är äntligen färdig brandman. Nu är det bara jag som ska bli klar och komma hem och få jobb sedan är vi alla samlade igen!

1 år kvar av min utbildning är helt galet fattar det inte riktigt än, var har tiden tagit vägen? Eller kommer tiden går jätte sakta nu? Hmm ja undrar det ja.


Idag blev det som så att jag passa min lillebrorson :) Hämtade han på dagis och gick hem med han i vagnen till min bror. Dom skulle iväg blev lite hastigt men jag var ju ledig så varför inte. Isak blev lite förvånad att jag kom och hämta han men det gick ju bra ändå. Isak hade full koll på vad han hade sina saker och vad han skulle ha på sig och vad som var hans m.m till och med vilken vagn som var hans. Tur han är så duktig när hans faster inte har koll på något. Blir lätt så när man inte är hemma så ofta men vi löste det lillkillen och jag. Väl hemma blev det mys i soffan och kikade på many ett barnprogram på Disney kanalen sen lekte vi en massa på hans rum med alla fina julklappar han fått. Och kors i taket idag han åt upp hela sin middag och åt snällt och fint med mig. Trodde han skulle trota lite men icke icke. Tror det var för att min brors lasange var sååå god! Nu är jag rädd slut blir lätt så när man inte är van vid att ha han ensam i 4 tim.


Nä om man skulle ta och duscha och sova en sväng sen med bebisarna. Pierre är hemma i kallekroan nu men kommer ner imorgon igen. Saknar han så fort han är borta. Och att sova utan han i sängen är inte bara ensamt men även kallt.

Sov gott där ute!


Tvångs puss eller en liten fylle puss? fri tolkning! :P


Party!?


Fin fina Pierre <3


Värdinnan! <3



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0