Träning är meditation för själen!

Underbart att träna. All ilska gråt och agg är borta nu..

Ring faktiskt upp läraren innan för jag kunde inte sluta tänk på det alls.
Hon menade inget illa hon bad om ursäkt. Hon blev chockad över att jag påpeka detta men tyckte dte var bra att ta upp det när jag väl tog så illa vid mig. Men undrar egentligen hur man kan säga så utan att inte vara medveten om det :S men men det är löst nu och jag ska försöka läga det bakom mig.



Nu efter träningen så traska jag och Pierre iväg till Royal thai och tog hem mat :) Pierre tyckte jag behövde äta mer idag än en smoothie till kvällsmat så blev stekta grönsaker med stekta nudlar i grön curry:) Mums! Nu är det idol sen är det dax att packa väskan åker hem till Helsingborg imorgon:)

// Hedström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0