Tenta Plugg...

Nu är det sista veckan som gäller tenta på fredag.. Är rätt nervös faktiskt, och känns som att hur mkt man en läser så sätter sig inget :/ Men men bara att fortsätta läsa tills det sätter sig.

Har inte hänt så mkt på senaste, förr förra lördagen så var jag och Pierre hos Johanna på mini kräftskiva :) Kanon mysigt, drack gott och åt gott:) Sedan blev det en utgång för mig och Johanna , Pierre kände inte riktigt att det var hans dag så han stanna hemma efter vi varit hemma och byta skor till mig, mina klackar var helt kass så jag satte på mig mina heliga låga nitskor , dom kan man dans ai hela natten lång som tur:) Sen i lördags så var vi hos Sara blev några drinkar men gick inte med ut jag var så trött hade pluggat och städat hela dagen + Pierre hade tränat och sedan polerat bilen.

Annars är det inte så mycket mer som händer, tränar på som vanligt alla dagar förutom lördagar:) så 6 dagars träning en vilo dag det är kanon det:) Blir dubbla pass visa dagar med så. Känns skönt kroppen måste må bra för att jag ska kunna plugga och sitta still.

I helgen blir det tentafest iaf:) Tänkte bra hem lite folk, får se hur dom små reagerar på det :p
Dom bara växer och växer på söndag har vi haft dom i 4 veckor :) Älskar att ha dom här hemma, visst dom är busiga men vilka bebisar/barn är inte det. 

Nu ska jag fortsätta plugga här:) sen ska jag förklara krig emot diskberget i köket:) Tror jag vinner faktiskt!

Dom små vildingarna!
 

Jag och johanna :)



Pierre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0