Hem till helgen:)

Yes på fredag åker jag med Pierre när han ska till Hässleholm för att börja sitt nya jobb. Där byter jag tåg till hbg:) Tänkte åka hem nu innan praktiken och innan det blir knas för mycket i skolan.

Blir att fixa naglarna hos kusinvitamin på fredag 11:45 :) Ska bli kul att se vad hon kan göra har önskat dessa naglarna som honhar gjort på någon sedan innan hittade denna bilden bland hennes bilder på facebook :)


Visst är dom fina och väldigt coola? Hon är så duktig bara 20 år och egen företagare!

Sen ska jag till jenny min älskade frisör och rädda mitt hår. Som alla redan vet så förstörde en annan mitt hår när hon skulle gör en avfärgning. Och som det inte vore katastrof så klippte hon mitt hår ojämt för hon lyssna inte när jag sa att mitt hår kan inte klippas när det är blött Gaaah! Men på fredag ska det bli jämnt :)

Sen ska jag och mamma byta mitt rock by sweden armband för typ 3 gången. Skit kass kvalite tyvärr fast dom är så dyra.
Sen på kvällen ska mina föräldrar ha kräftskiva få se om jag joinar dom eller om jag flyr:)

På lördag ska jag besöka min broder och hans lilla söta familj:) saknar lilleman:) Han har tydligen lärt sig lite nya ord med som t.ex. mjölk han säger mölk sååå sött:)


nej nu ska vi sätta ihop vårt arbete här som vi ska redovisa imorgon:)




Kommentarer
Postat av: Pierre

Min snygga skånska Hollywood fru :)

2010-09-29 @ 12:37:31
URL: http://gymaholics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0