Ett år!

För ett år sedan så sa jag och Pierre att det var vi officiellt :)

Eller rättare sagt jag frågade Pierre om jag var singel, och han svara: - bestämmer du själv.
Och jag säger så här till han då : - Nu frågar jag en sista gång, är jag singel?. Pierre :- Nej det är du inte :)

Detta är vår första bild :) Men om jag minns rätt hade vi inte sagt något om att det var vi än :P
dröjde av spänning någon timme till:)



Älskling! Tack för ett otroligt fint , givande,kärleksfullt och mycket roligt år...
Hade någon sagt till mig att jag skulle dela lägenhet med dig för ett år sedan hade jag väl bara haha dream on.
Hade inte räknat med det . Men nu bor vi ihop och har två små vildingar till katter.
Jag trivs<3


Älskar dig!!! Alltid du, Alltid jag, Alltid vi


Kommentarer
Postat av: Pierre

Minns det som igår!

Jätte tacksam för att jag funnit dig. Kan inte drömma om något bättre liv än att spendera det med dig :)



ÄLSKAR DIG!

2010-09-27 @ 11:04:12
URL: http://gymaholics.se
Postat av: elin

Va mysigt! Grattis till er :)

2010-09-28 @ 17:47:42
URL: http://ilinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0