Blodgivning <3

Idag har jag varit och lämnat blod! Är andra gången jag gör detta, och denna gången gick det mycket bättre än förra gången. Förra gången kände jag mig yr och balansen var inte på topp fick sitta kvar 10 min extra i stolen med benen uppe i luften sen fick jag sitta i fika rummet i 20 min för att pigga på mig lite med mackor och dricka.
Men idag resta jag mig och kände mig helt ok. Jag tog min 30 kr och en bulle med mig sedan traska jag vidare till skolan:)

Tycker alla som kan bör lämna blod.
Som dom säger : Ge blod , Ge liv!

Igår så var det träning igen som stod på schemat:)
Bosu och Spinning blev det för jag får inte träna idag p.g utav att jag lämnat blod, och imorgon bär det av till Kalmar och IKEA ska inhandla en bokhylla till allt mitt studie material. Har blivit en del nu.  Och i Helgen blir det lite små firande av vår ett års dag jag och Pierre har på Måndag! 27/9 -09 :) Förstår verkligen inte var tiden tagit vägen. Men tror det beror på att vi har det så jäklans roligt tillsammans. Tiden går ju fort när man har roligt:)

Nu ska jag plugga en del innan basgruppen jag har någon fråga kvar bara.

Hoppa ni mår bra där ute :)

// Hedström

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0