God morgon :)

Måndag idag då:)
2 veckor tills jag går på min 5 veckors praktik.
7 veckor kvar tills mina två tentor jag har kvar.

Idag blir det pluggiplugg för hela slanten sen blir det spinning med älsklingen när han kommer hem.
Tufft att vara utan han nu när han pendlar så mycket. Men han verkar iaf trivas på jobbet vilket jag är glad över. Han är mycket gladare och positivare nu när han fått byta jobb!

I Helgen har det varit full rulle.
I fredag var jag hos johanna hela eftermiddagen och kolla film och hade tidig fredags mys, Och i Lördags så hade jag och Pierre en lugn och mysig morgon åt frukost tillsammans vilket vi inte hinner göra i veckorna han går ju upp galet tidigt. Sen fixa vi oss och åkte ner till Kristianstad för att hämta upp hans syster men fick göra en avstickar till Vanneberga för att Pierres mamma skulle knäppa min klänning. Både jag och Patricia har ju förlängda naglar vilket inte alls funkar att ha när man ska knäppa klänningar med små dragkedjor. Svärmor fixade det galant så vidare ner till Volsjö för att fira Pierre och Patricias pappa som fyller 50 år nu i veckan. Trevlig hela släkten var ju där trevligt:)

Igår söndags så blev det en härlig frukost med massa frukt och annat gott och till detta blev det en film P.S I Love you den var så himla fin. Grät mig igenom hela filmen inprincip. Kanon fin! Efter det begav vi oss ut i det fina höstvädret på en powerwalk. Jag plockad massa löv inte för vår thanksgiving middag vi ska ha i november:)

Efter vår promenad blev det en söndags middag på stars and stripes :) Underbar helg!




Bilden på Pierre är ifrån i somras:)

Idag ska jag doppa näsan i lite böcker och vara lite duktig.

Ha det fint där ute alla nyfikna som läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0